HUMMUS czyli PASTA z CIECIERZYCY

Zmieniając styl jedzenia na wegański myślałam, że doda mi to głównie więcej zdrowia. Dodało jednak o wiele więcej niż tylko zdrowia, dostałam zastrzyk energii do życia i działania. Zawsze bałam się działania, bałam się tego co pomyślą inni, bałam się żyć pełną parą. Zmieniając mój styl jedzenia, zdałam sobie sprawę jak bardzo mogę być silna w moim postanowieniu, to dodaje mi siły i odwagi każdego dnia.

 Nie ma siedzenia, narzekania i myślenia co myślą inni! jest działanie! Nie ma też żadnych przeszkód, które i tak sami sobie tworzymy. Przykładem jest mój dzisiejszy HUMMUS. Normalnie robiony jest z TAHINI- pasty sezamowej. Niestety takowego nie było w sklepie, postanowiłam więc że zastąpię go czymś bardzo podobnym - pastą orzechową, która jest zawsze u mnie na półce. Et voila! Hummus znalazł się na moim talerzu pomimo małych przeszkód ;)

Hummus jest świetny na imprezy, do podawania jako dip do różnych surowych warzyw takich jak np. marchewka czy seler. Nie wymaga też wielu przygotowań. Jedyne co musisz pamiętać przed imprezą, to zamoczyć na noc ciecierzycę. Rano przygotuj następujące składniki

Wykonanie: 
1. Zamocz na noc ciecierzycę.
2. Zagotuj rano ciecierzycę ( ok. 20 min).
3. Zmiksuj z 2 łyżkami masła orzechowego, 2 ząbkami czosnku i przyprawami (kurkuma+papryka+sól+pieprz).
4. Do smaku dolej oliwy z oliwek i cytrynę. 

Zanurz szczupłe marchewki w czymś bardziej tłustym ;) czyli w naszym DIPIE z HUMMUSU i nie zapomnij spryskać go soczystą cytryną!. 
SMACZNEGO! 
i na ZDROWIE!


Korzystając  z okazji życzę wszystkim cudownego 2014 roku!!! 

Komentarze

Popularne posty